کنفرانس اقتصاد کشاورزی دانش بنیان و کارآفرین برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کنفرانس اقتصاد کشاورزی دانش بنیان و کارآفرین با حضور نقش آفرینان اکوسیستم فناوری و نوآوری کشاورزی توسط گروه اقتصاد کشاورزی این دانشگاه در تاریخ ۵ و ۶ بهمن سال  جاری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می گردد.

دکتر مجاوریان دبیر علمی این کنفرانس در نشستی با روابط عمومی دانشگاه  ضمن تشکر از تمام افرادی که در برگزاری هرچه  بهتر این کنفرانس ملی نقش داشته اند بیان کردند: دبیر خانه این کنفرانس از تاریخ اردیبهشت ماه شروع به فعالیت نموده که در این مدت تعداد ۸۵ مقاله  تا تاریخ ۳۰ آذر ماه  به دبیر خانه این کنفرانس ارسال گردید.

وی ادامه داد: از مجموع مقالات ارسالی تعداد ۶۲ مقاله به دلیل ارتباط به موضوع کنفرانس جهت ارائه انتخاب گردید و از این بین  تعداد ۳۰ مقاله به صورت حضوری و یا مجازی ارائه شفاهی خواهد شد.

دکتر مجاوریان در پایان افزود:  این کنفرانس پنج نشست شامل ۱)شرکت های دانش بنیان در کشاورزی ؛ فرصت ها و چالش ها ، ۲) جایگاه شرکت های دانش بنیان در رشد بخش کشاورزی، ۳) نقش و اهمیت تحقیقات کشاورزی در رشد کشاورزی دانش بنیان ، ۴)اقتصاد دانش بنیان و اشتغال در کشاورزی ۵) نقش توسعه شرکت های دانش بنیان در امنیت غذایی، خود اتکایی و حفاظت از منابع پایه کشاورزی برگزار خواهد شد

شایان ذکر است این میزگرد تخصصی با عنوان بررسی چالش ها و مطالبات شرکت های دانش بنیان کشاورزی و راهکار های توسعه این شرکت ها در روز نخست این کنفرانس با حضور رئیس پارک علم و فناوری کشاورزی و مسئولین دانشگاه و شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی به صورت حضوری و مجازی پیش بینی شده است. علاوه بر این دو کارگاه تخصصی برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.