همایش”آشنایی با فضای کسب و کار” با همکاری مرکز رشد دانشگاه و دانشکده مهندسی زراعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از دانشکده مهندسی زراعی، همایش آشنایی با فضای کسب و کار به همت مرکز رشد دانشگاه و گروه مهندسی مکانیک بیوسیستم و انجمن‌های علمی مکانیک بیوسیستم و علوم صنایع غذایی، در راستای نزدیکتر شدن گروه های آموزشی با فضای کسب و کارهای دانش بنیان برگزار گردید.

در راستای تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه و آشنایی بیشتر دانشجویان با شرکت­های دانش بنیان و حوزه­های تولید و ساخت تجهیزات و سامانه های کشاورزی، جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ با حضور مهندس عاطفی کار آفرین برتر کشوری در زمینه تولید پوشش‌دهنده‌های ارگانیک محصولات کشاورزی، رئیس و معاون دانشکده ، اساتید گروه مهندسی مکانیک بیوسیستم و دانشجویان تمامی گروه­های آموزشی دانشکده در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی زراعی برگزار شد.

مدیر گروه مهندسی مکانیک بیوسیتم به تشریح برخی راهکارهای ارتباط صنعت و دانشگاه و تبدیل ایده های علمی به عمل در تولید دستگاه ها پرداخت.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی با اصول راه اندازی یک شرکت دانش­بنیان و  کسب و کار موفق، ارتقاء سطح مهارت شغلی افراد، خودآگاهی، شناخت علایق فردی، ارائه آموزش های صحیح و کارشناسی به افراد ،ترغیب کارجویان به خوداشتغالی از طریق عملی نمودن ایده های کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و مطمئن در منطقه بخصوص برای فارغ التحصیلان دانشگاهی اعلام نمود.

مهندس عاطفی ابراز امیدواری کرد که با آشنایی جوانان با مقوله های کارافرینی بتوان در آینده شاهد شکوفایی خلاقیت و توانمندی آنها در راه اندازی کسب و کارهای جدید بود.

 همچنین در ادامه همایش ایشان در ارتباط با شروع فرآیند کارآفرینی آشنایی با اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق و انتقال تجربیات خود به دانشجویان، به پاسخ های مطرح شده از طرف دانشجویان پاسخ دادند.