نماینده کمیسیون دائمی هیئت امنا در کمیته فوق العاده سختی شرایط محیط کار اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین مرادی سرپرست دانشگاه طی ابلاغی دکتر محمدعلی غلامی سفید کوهی را به عنوان نماینده کمیسیون دائمی هیئت امنا در کمیته فوق العاده سختی شرایط محیط کار اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و  منابع طبیعی ساری منصوب نمود.

گفتنی است در متن ابلاغ ایشان چنین آمده است:

نظر به تجارب و شایستگی‌های جناب عالی و به استناد دستورالعمل فوق العاده سختی شرایط محیط کار اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موافقت رئیس محترم کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه‌های علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و علم و فناوری مازندران، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به عنوان “نماینده کمیسیون دائمی هیئت امنا در کمیته فوق العاده سختی شرایط محیط کار اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری” منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از هدایت خدای متعال و بهره‌مندی از همفکری و همدلی با دیگر اعضای کمیته با برنامه‌ریزی دقیق و آینده نگرانه در جهت تنظیم راهکارهای اجرایی دانشگاه موفق و سربلند باشید. از درگاه پرمهر الهی سرافرازی جناب عالی را در انجام این مسئولیت مهم خواستارم.