نخستین شماره نشریه اقتصاد و بازار کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری نمایه سازی می شود

به گزارش روابط عمومی و به نقل از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه: نشریه اقتصاد و بازار کشاورزی، با صاحب امتیازی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و همکاری و حمایت انجمن اقتصاد کشاورزی ایران  آغاز به نمایه سازی نخستین شماره در دست چاپ از مقالات پذیرفته شده در این نشریه نموده است.

 دکتر آزاده رنجبر ندامانی مدیر اجرایی نشریات علمی دانشگاه در این باره اظهار داشت: نشریه اقتصاد و بازار کشاورزی، با صاحب امتیازی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و همکاری و حمایت انجمن اقتصاد کشاورزی ایران به سردبیری دکتر حمید امیر نژاد  آغاز به  نمایه سازی نخستین شماره در دست چاپ از مقالات پذیرفته شده در این نشریه نموده است .

وی افزود: از کلیه متخصصان و محققین گرامی دعوت می شود تا  نتایج مطالعات و تحقیقات ارزشمند خود را در قالب مقالات علمی منطبق بر راهنمای نگارش نشریه به دبیرخانه مجله اقتصاد و بازار کشاورزی  (آدرس سایت مجله: http://ame.sanru.ac.ir/) ارسال نمایند تا امکان بررسی و انتشار آنها فراهم گردد.

  دکتر رنجبر اعلام کرد: مدت زمان داوری مقالات حداکثر تا دوهفته ( ۱۴ روز کاری ) نتیجه داوری به نویسندگان مقاله ابلاغ می گردد.