مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده مهندسی زراعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی سال ۹۴ دانشکده مهندسی زراعی با حضور مسئولان ودر میان استقبال پرشور دانشجویان و خانواده هایآنان در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

در این مراسم خانم دکتر زینب رفتنی امیری ضمن تبریک فارغ التحصیلی دانشجویان، گفت: هیچ فردی نمیتواند ادعا کند که دانش اموخته است و خود را از کسب علم و دانش بی نیاز بداند چرا که ضرورت تکمیل سرمایه علمی انسان همیشه وجود دارد. دکتر امیری  با بیان اینکه خرسندم که دانشجویان  مرحله ای از کسب علم را پشت سر گذاشته اند. و در ادامه افزود: از افتخارات ما این است که دانشجویانی که ما تربیت نموده ایم؛ سکاندار مناسب و پست های مهم در سطح کشور و استان هستند و هم اکنون در نظام جمهوری اسلامی در حال خدمت هستند.

در ادامه مراسم دکتر معتمدزادگان به توصیف فضای دانشگاه پرداختند و دانشگاه را فرصتی برای یادگیری دانش و کسب مهارت و شکل گیری شبکه های اجتماعی دانست و افزود: مفهوم واقعی موفقیت در آرامش زیستن و تکیه گاهی برای دیگران بودن می باشد.

گفتنی است در انتهای این جشن دانشجویان فارغ التحصیل در حضور اساتید و اولیای خودشان به قرائت سوگند نامه پرداختند، و تجلیل از دانشجویان و برش کیک دانش آموختگی و اهداء لوح سپاس ازدیگر برنامه های این مراسم بود.