مراسم تکریم و معارفه معاون دانشکده مهندسی زراعی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از روابط عمومی دانشکده مهندسی زراعی، طی مراسمی با حضور رئیس، معاون و مدیران گروه های آموزشی، مراسم تودیع و معارفه معاون دانشکده مهندسی زراعی برگزار گردید.

دکتر سید جعفر هاشمی رئیس دانشکده مهندسی زراعی در مراسم معارفه در سخنانی ضمن تشکر از زحمات دکتر سید علی حسینی یکانی در دوران تصدی این پست، اظهار داشت: دکتر حسینی انسانی اخلاق مدار،دقیق ، قانونمند ، حق شناس و آشنا به کار هستند و در طول دوران مسئولیت خود نظم و آرامش خاصی را در حوزه آموزش دانشکده ایجاد نمود و امیدواریم همین روحیه را در حوزه مدیرت برنامه و بودجه دانشگاه نیز ادامه دهند.

دکتر هاشمی ضمن تشکر و قدردانی از دکتر رامین فضل اولی به دلیل قبول این مسئولیت عنوان داشت: تقویت روابط صمیمانه بین همکاران دانشکده، کمک در اجرای دقیق برنامه های آموزشی دانشگاه ، کمک به همکاران در همکاری های پژوهشی با سایر دستگاه های اجرایی و تحقیقاتی، ارتقاء جایگاه معاونت در نظارت  بر فعالیت گروهها را بعنوان اولویت های برنامه خود قرار دهد تا دانشکده هر چه سریعتر به رشد مطلوب و در خور شان اعضای هیات علمی دست یابد.

ایشان در پایان از کلیه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده مهندسی زراعی خواست تا با ارائه نقطه نظرات و پیشنهاداتشان دانشگاه را در دستیابی به اهداف بلندش یاری نمایند.

در ادامه دکتر سید علی حسینی معاون سابق دانشکده مهندسی زراعی از همکاری صمیمانه کلیه اعضای هیات علمی و کارمندان در دوره تصدی، تشکر و قدردانی نمود.

سپس دکتر فضل اولی معاون جدید دانشکده ضمن تقدیر از زحمات دکتر حسینی یکانی در دوران مسئولیت ایشان از کلیه مدیران گروه ها، اعضای هیات علمی و همکاران دانشکده جهت همکاری با ایشان در راستای انجام وظایف محوله دعوت کرده و سپس به بیان پاره ای از برنامه ها و اهداف پرداختند.