مراسم تکریم و معارفه در دانشکده مهندسی زراعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده مهندسی زراعی در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات دکتر سید جفر هاشمی رئیس قبلی دانشکده تقدیر و  دکتر سید علیرضا عمادی به عنوان رئیس جدید دانشکده مهندسی معرفی گردید.

دکتر اسداله تیموری رئیس دانشگاه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر سید علیرضا عمادی از زحمات و خدمات دکتر هاشمی در مدت تصدی ریاست دانشکده قدردانی نمود و در سخنانش افزود: امیدواریم با رفع کرونا اتفاقات خوبی را در سال جدید در راستای برنامه های دانشگاه رغم زنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر میرخالق ضیاء تبار احمدی اظهار داشت: با وجود تحریم ها و مشکلات موجود در جامعه باید تلاش همه جانبه ای انجام دهیم و همراه و همدل با تولید محصولات علمی مشکل گشا باشیم.

دکتر تیموری به اهمیت آموزش مجازی در زمان فعلی اشاره نمود و گفت: این مسئله باعث تجربه ای جدید در  حوزه آموزشی گردید که دانشگاه تمام تلاش خود را جهت استفاده از امکانات موجود در این زمینه انجام داده است تا سیستم آموزشی به بهترین نحو در مسیر خود را ادامه دهد.

رئیس دانشگاه در سخنانش از زحمات و خدمات دکتر هاشمی در مدت تصدی ریاست دانشکده قدردانی نمود و افزود: امیدواریم دکتر عمادی با توجه به قانونمندی و انضباط اداری و شفافیت بخشی در کارها و استفاده از خرد جمعی موفق باشند.

حجت الاسلام خاکزاد مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه  با بیان اینکه  جلسات تکریم و معارفه را فرصتی برای بزرگداشت و تجلیل از زحمات اشخاصی که در سمت های مختلف فعالیت می کنند افزود: انسان همیشه در برابر جامعه مسئول است و خودش بهترین قضاوت کننده در انجام فعالیت هایش می باشد.

حجت الاسلام خاکزاد با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان “جهش تولید” اظهار داشت: هر کاری زمانی خوب پیش می رود که با برنامه ریزی و تلاش همراه باشد و هیچ عبادتی از خدمت به دیگران  ارزشمند تر نیست، تعامل و همکاری در جهت ارتقای رسالت دانشگاه باید باشد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر به رسم یادبود از تلاش های دکتر سید جعفر هاشمی تجلیل به عمل آمد.

image_pdfimage_print