مدیر گروه پژوهشی مطالعات اقتصادی، تجاری سازی و بازاریابی گیاهان داروئی، ادویه ای و عطری پژوهشکده فناوری های زیستی گیاهان داروئی دانشگاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی طی ابلاغی از سوی دکتر تیموری رئیس دانشگاه خانم دکتر سمیه شیرزادی به عنوان مدیر گروه پژوهشی مطالعات اقتصادی، تجاری سازی و بازاریابی گیاهان داروئی، ادویه ای و عطری پژوهشکده فناوری های زیستی گیاهان داروئی دانشگاه منصوب شد.

در متن ابلاغ چنین آمده است:

نظر به تجارب، تعهد و شایستگی های جناب عالی و پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده فناوری های زیستی گیاهان داروئی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت یک سال به عنوان “مدیر گروه پژوهشی مطالعات اقتصادی، تجاری سازی و بازاریابی گیاهان داروئی، ادویه ای و عطری” در پژوهشکده فناوری های زیستی گیاهان داروئی”  منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از هدایت الهی، بهره گیری از حکمت و دانائی همکاران دانشگاهی موجب پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی کشور سربلند ایران شوید. از خداوند متعال سربلندی جناب عالی را در انجام وظایف مهمی که برعهده گرفتید مسالت می نمایم.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات بی شائبه دکتر عطائی، انتصاب خانم دکتر شیرزادی را تبریک گفته و از خداوند منان موفقیت و سربلندی ایشان را خواستار است.