مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی دانشگاه منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر تیموری رئیس دانشگاه طی ابلاغی حجه ­الاسلام والمسلمین شعبان تازه­ کام را بعنوان “مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی “دانشگاه منصوب نمود.

گفتنی است در متن ابلاغ ایشان چنین آمده است:

نظر به تجارب، تعهد و شایستگی­های جناب­عالی و به استناد ماده ۸ آیین­نامه مدیریت دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی مصوب سال ۱۳۸۹ و با توجه به نامه شماره ۴۰۳۶/۳/۹۷ مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۷ معاون محترم آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­ها، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت یک سال به عنوان ” مدیر گروه آموزشی معارف اسلامی“ منصوب می­شوید. امید است ضمن برخورداری از خرد جمعی و جلب مشارکت اعضاء محترم هیأت علمی، زمینه توسعه همه جانبه گروه مذکور به خصوص در بخش تحصیلات تکمیلی و همچنین امکان مهارت­آموزی دانشجویان را بیش از پیش فراهم آورید. از خداوند متعال سربلندی جناب­عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه، ضمن تشکر از زحمات حجه الاسلام و المسلمین هاشمی، انتصاب حجه ­الاسلام والمسلمین تازه­ کام را به ایشان تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستار است.