طرح پژوهشی عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان طرح پژوهشی برگزیده دانشگاهی در سال ۱۳۹۷معرفی شد

به گزارش روابط عمومی و به نقل از مدیر امور فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، طرح پژوهشی دکتر حمید امیرنژاد با عنوان ارزش‌گذاری اقتصادی کالاها و خدمات زیست‌بومی تالاب دهانه‌ی رودهای گز و حرا از سوی دکتر مسعود برومند معاون محترم پژوهش و فناوری وزارت عتف به عنوان طرح پژوهشی برگزیده دانشگاهی در سال ۱۳۹۷معرفی گردید.

علی شاهنظری در این باره گفت: این طرح به منظور توسعه‌ی مشارکتی در تالاب و جنگل‌های حرا در منطقه مورد مطالعه ارائه‌ی کمک‌های لازم از سوی دولت مانند تأمین علوفه برای دام، اجرای طرح‌های نگهداری و قرقبانی در محدوده جنگل‌های حرا، برخورد با مسببان تخریب جنگل‌های حرا و نیز واگذاری اختیارات لازم به شوراهای روستایی پیشنهاد گردید.

مدیر امور فناوری و ارتباط با صنعت ادامه داد؛ پژوهش حاضر به انجام یک ارزیابی جامع اکولوژیکی و شناخت کالاها و خدمات اکولوژیکی و بیوم تالاب دهانه¬ی رودهای گز و حرا شهرستان سیریک واقع در استان هرمزگان پرداخته است.

گفتنی است از میان طرح‌های پژوهشی مطروحه ۱۳۹۷ توسط گروه تخصصی مورد داوری و ارزیابی قرار گرفتند که دو طرح در مرحله نهایی انتخاب شدند و در نهایت پس از بارگذاری در سامانه وزارت عتف و ارزیابی‌های انجام شده طرح مذکور به عنوان طرح برگزیده دانشگاهی مورد تقدیر قرار گرفت.