سرپرست معاونت اداری و اجرایی پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین مرادی رئیس دانشگاه طی ابلاغی دکتر کمال عطایی را به عنوان ” سرپرست معاونت اداری و اجرایی پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان “دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب نمود.

گفتنی است در متن ابلاغ ایشان چنین آمده است:

نظر به تجارب و شایستگی­های جناب­عالی و بنابه پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان و به استناد ماده۵ آئین­نامه جامع مدیریت دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب سال ۱۳۸۹، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان “سرپرست معاونت اداری و اجرایی پژوهشکده ژنتیک و زیست فناوری کشاورزی طبرستان” دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از هدایت الهی و بهره­گیری از منویات مقام معظم رهبری (ایدهم­ا… تعالی) برای اجرایی نمودن اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همت و تلاش جهادگونه­ای داشته؛ ضمن برنامه­ریزی مناسب، نظارت دقیق بر امور محوله و رعایت صرفه و صلاح دانشگاه با برخورداری از خرد جمعی و جلب مشارکت همه همکاران در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق باشید. از خداوند متعال سربلندی جناب‌عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

  روابط عمومی دانشگاه، این انتصاب را به دکتر عطایی تبریک گفته و توفیقات روز افزون ایشان را در تمامی مراحل زندگی از درگاه خداوند متعال خواستار است.