سامانه درخواست آنلاین حق التدریس اساتید مدعو

به استحضار می رساند سامانه درخواست آنلاین حق التدریس اساتید مدعو در سایت دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه (واقع در منوی حوزه ریاست) راه اندازی شده است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در هیات اجرایی جذب دانشگاه مقرر شده است کلیه درخواست های اساتید مدعو از طریق سامانه مذکور ارسال گردد. لذا خواهشمند است، از این پس، کلیه متقاضیان حق التدریس را به سایت مذکور راهنمایی فرمائید و از دریافت یا ارسال درخواست های موردی حق التدریس بصورت فیزیکی یا اتوماسیونی خودداری فرمائید. همچنین در خصوص درخواست های حق التدریس نیمسال آینده (اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰) موارد زیر را به استحضار می رساند.

۱-کلیه اساتید مدعوی که صلاحیت علمی-عمومی آنها در نیمسال گذشته از طریق بررسی مستندات و تکمیل چک لیست شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان حق التدریس و اعلام نظر گروه و دانشکده” به تائید هیات اجرایی جذب دانشگاه رسیده است، نیاز به ثبت درخواست در سامانه درخواست حق التدریس ندارند. با این حال، ضروری است دانشکده ها ضمن بررسی ارزشیابی کیفیت تدریس نیمسال گذشته اساتید مدعو مذکور، با تکمیل بندهای ۱، ۸ و ۹ چک لیست مربوطه و پیوست کردن ارزشیابی کیفیت تدریس نسبت به بکارگیری متقاضیان مذکور اعلام نظر فرمایند.

۲-کلیه متقاضیان جدید یا متقاضیانی که پرونده صلاحیت علمی-عمومی آنها در نیمسال گذشته در هیات اجرایی جذب مطرح نشده است، جهت تدریس در نیمسال آینده (اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰) بایستی با مراجعه به سامانه حق التدریس نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.

۳-کلیه درخواست های جدید دریافتی از سامانه، به دانشکده های مربوطه ارسال خواهد شد و دانشکده ها ضمن بررسی پرونده و تکمیل چک لیست مربوطه نسبت به اعلام نظر در خصوص تطابق با شرایط عمومی و اختصاصی حق التدریس دانشگاه و ارسال آن به دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه اقدام خواهند نمود.

۴- هیات اجرایی جذب دانشگاه درخواست های مذکور را صرفا از نظر صلاحیت علمی-عمومی متقاضیان بررسی نموده و رای هیات اجرایی جذب به منزله مجوز حق التدریس برای متقاضیان می باشد. بدیهی است به کارگیری متقاضیان، بر اساس اولویت های گروه ها و دانشکده های تابعه معاونت آموزشی انجام خواهد شد.