دوره آموزشی ” روش‌های مناسب برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها” در دانشگاه برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دفتر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه در ذیل همکاری­های گسترده با شرکت آب منطقه ای مازندران، اولین دوره آموزشی ضمن خدمت  ” روش‌های مناسب برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها” را برای کارشناسان آن شرکت برگزار می­کند.

در این دوره آموزشی مواردی همچون بررسی اثرات برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها، وضعیت برداشت شن و ماسه در داخل و خارج کشور، تحقیقات انجام شده در دنیا و ایران، مکان‌ها و زمان‌های بهینه برداشت شن و ماسه از رودخانه، قوانین حقوقی موجود در داخل و خارج کشور، هیدرولیک جریان و رسوب، مدل‌های کامپیوتری موجود و بازدید میدانی برای بحث و تدریس گنجانده شده است.

گفتنی است: مدرسان این دوره دکتر علی شاهنظری، دکتر علیرضا عمادی، دکتر رامین فضل اولی و خانم مهندس فاطمه زهرا اسدی می باشند.

لازم به ذکر است، جلسه اول این دوره هشتم بهمن ماه سال جاری  با تدریس دکتر علی شاهنظری و حضور جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای در سطح استان مازندران و با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی آغاز گردید و در ادامه، این دوره آموزشی در ۵ جلسه در بهمن ماه سال جاری و در مجموع حدود ۳۰ ساعت برنامه ریزی شده است.