در هفتمین فن‌بازار و نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان مازندران صورت گرفت؛ رونمایی از دستگاه سه کاره شخم‌زن، جوی و پشته ساز و سم‌پاش

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه به نقل از مرکز رشد واحدهای فناور طبرستان، محصول فناورانه شرکت مهندسی بازرگانی بادرام ماشین کیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران رونمایی شد.

دکتر سجاد کیانی مدیرعامل شرکت در خصوص این دستاورد گفت: در حال حاضر واحدهای تولیدی کشاورزی کوچک مقیاس و همچنین واحدهای تولید گلخانه‌ای رو به افزایش است. این امر لزوم طراحی و ساخت تجهیزاتی که بتوانند در این فضاهای کوچک کار کرده و به طور هم‌زمان چند فعالیت مختلف را به انجام برسانند را بیشتر کرده است.

همچنین ایشان خاطرنشان کرد: در پاسخ به این نیاز شرکت مهندسی بازرگانی بادرام ماشین کیان اقدام به طراحی و ساخت دستگاه سه کاره شخم‌زن، جوی و پشته ساز  و سم‌پاش نموده است. این محصول برای نخستین‌بار با شماره ثبت اختراع  ۱۰۶۷۶۹ در کشور توسط محققان این شرکت تولید و هم‌اکنون در مرحله تجاری‌سازی و فروش است.

گفتنی است هفتمین فن‌بازار و نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان مازندران از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ آذر و از ساعت ۹ تا ۱۷، پذیرای حضور دستگاه‌های اجرایی، فعالان حوزه‌های مختلف فناوری، دانشجویان و عموم مردم خواهد بود.