حکم مدیر امور پژوهشی دانشگاه تمدید شد

`

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر تیموری رییس دانشگاه، دکتر عبداله درزی نفتچالی به عنوان  مدیر امور پژوهشی دانشگاه به مدت یک سال تمدید شد.

در متن این حکم چنین آمده است:

نظر به تجارب و شایستگی های جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و به استناد ماده ۵ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوبه سال ۱۳۸۹، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و وظایف آموزشی و پژوهشی دوره مسئولیت جنابعالی به عنوان «مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری» به مدت یک سال تمدید می گردد. امید است با استعانت از هدایت الهی و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (ایدهما.. تعالی) برای اجرایی نمودن اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همت و تلاش جهادگونه داشته ضمن برنامه‌ریزی مناسب نظارت دقیق بر امورات محوله و رعایت صرفه و صلاح دانشگاه با برخورداری از خرد جمعی و جلب مشارکت همه همکاران در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق باشید از خداوند متعال و سربلندی جنابعالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه تمدید این سمت را به  دکتر عبداله درزی صمیمانه تبریک گفته و موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه ایزد منان خواستار است.