تور فناوری ویژه دانشجویان نو ورود رشته‌های مهندسی مکانیک بیوسیستم و مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، تور فناوری ویژه دانشجویان نو ورود رشته‌های مهندسی مکانیک بیوسیستم و مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی با همکاری مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان، گروه آموزشی مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی و با حضور اساتید و کارکنان گروه آموزشی مهندسی مکانیک بیوسیستم برگزار شد.

دکتر متولی مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان گفت: هدف این تور برآوردن نیازها و تقویت ارتباط بین دانشجویان و صنعت بوده و برای دانشجویان فرصتی فراهم کرده است تا با شروع یک کسب‌وکار و همچنین با آشنایی بهتر با فعالیت‌های شرکت کوروش صنعت بادله، به جزئیات و چالش‌های موجود در حوزه‌های مرتبط با رشته‌های مختلف مهندسی بپردازند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان افزود: برگزاری این تور فنآوری برای دانشجویان نو ورود در رشته‌های مهندسی مکانیک بیوسیستم و مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی دارای اهمیت ویژه‌ای بود؛ زیرا این دانشجویان با بازدید از صنایع مرتبط با رشته خود به آینده تحصیلی امیدوار شده و با انگیزه بالاتر مسیر تحصیلی خود را طی خواهند کرد.

دکتر متولی بیان کرد: این تور به دانشجویان این فرصت را داد تا به‌طور مستقیم با فعالیت‌ها و عملکرد واحدهای فناوری آشنا شوند و این آشنایی مستقیم با عملیات و تجهیزات مورداستفاده در صنعت، به آن‌ها اجازه خواهد داد تا یک نگاه عمیق‌تر، به تحصیل دروس خود بپردازند.

وی افزود: دانشجویان با حضور در این تور به تکنولوژی‌ها و روش‌های کاری مورداستفاده در صنعت مکانیک بیوسیستم و ماشین‌های صنایع غذایی آشنا شدند و این آگاهی به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با نحوه اجرای پروژه‌ها و تولیدات در زمینه خود، بهترین تصمیمات را در آینده بگیرند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان در پایان اعلام کرد: دانشجویان در طول تور امکان ملاقات و گفت‌و‌گو با کارکنان و مدیران شرکت‌ها را دارند. این ارتباطات مستقیم با صاحبان کسب‌وکار و افراد تجربه‌کننده، به آن‌ها این امکان را می‌دهد که از تجربیات عملی و نکات ضروری در حوزه صنعتی خود بهره‌مند شوند و آشنایی با مشکلات موجود در توسعه یک کسب‌وکار و نیازهای واقعی بازار، به آن‌ها کمک می‌کند تا آینده حرفه‌ای خود را با درنظرگرفتن این عوامل شکل دهند.