برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده مهندسی زراعی

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی سال ۹۳ دانشکده مهندسی زراعی با حضور مسئولان ودر میان استقبال پرشور دانشجویان و خانواده های انان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ،در این جشن چهار ساعته فارغ التحصیلی که با حضور دکتر حجازیان کارشناس اداره کل استاندارد استان مازندران،دکتر هاشمی رئیس دانشکده، معاون آموزشی و پژوهش دانشکده و مدیران گروه های اموزشی و اعضای هیات علمی حضور داشتند.دکتر هاشمی رئیس دانشکده ضمن تبریک فارغ التحصیلی دانشجویان به انان اظهار کرد:هیچ فردی نمیتواند ادعا کند که دانش اموخته است و خود را از کسب علم و دانش بی نیاز بداندچرا که ضرورت تکمیل سرمایه علمی انسان همیشه وجود دارد.
دکتر هاشمی با بیان اینکه خرسندم که دانشجویان این دانشکده مرحله ای از کسب علم را پشت سر گذاشته اند.افزود: از افتخارات دانشکده این است که دانشجویانی که ما تربیت نموده ایم؛سکاندار مناسب و پست های مهم در سطح کشور و استان هستند و هم اکنون در نظام جمهوری اسلامی در حال خدمت هستند.
در ادامه مراسم دکتر حجازیان کارشناس اداره کل استاندارد استان به توصیف فضای دانشگاه پرداختند.بطوریکه دانشگاه را فرصتی برای یادگیری دانش و کسب مهارت و شکل گیری شبکه های اجتماعی دانستند.همچنین مفهوم واقعی موفقیت را در ارامش زیستن و تکیه گاهی برای دیگران بودن قلمدادنمودند.
سپس مدیر گروه  مهندسی علوم و صنایع غذایی دکتر اسماعیل زاذه کناری نیز به نقش کسب علم و دانش در طول مسیر زندگی یک فرد اشاره کردند.ایشان فارغ التحصیلی در مقاطع التحصیلی را کافی ندانستند وبه کسب علم در تمام مراحل زندگی دانشجویان را ترغیب کردند.با توجه به سابقه درخشان در چرخه صنعت،دکتر اسماعیل زاده محیط صنعت و دانشگاه را بسیار متفاوت ارزیابی کردند و بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر میان صنعت و دانشگاه تاکید کردند.
در انتهای این جشن دانشجویان فارغ التحصیل در حضور اساتید و اولیای خودشان به قرائت سوگند نامه پرداختند،اجرایی نمایش طنز،مسابقه فرهنگی،تجلیل از دانشجویان و برش کیک دانش آموختگی و اهداء لوح سپاس ازدیگر برنامه های این جشن دانش آموختگی بود.