اعضای کمیته مدیریت عملکرد دانشگاه منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی، دکتر تیموری رئیس دانشگاه در ابلاغ های جداگانه ای دکتر حسین اورجی  را به عنوان دبیر کمیته، دکتر سید علی حسینی یکانی و مهندس  علیرضا ذبیحی را به عنوان اعضای ” کمیته مدیریت عملکرد” دانشگاه منصوب نمود.

در متن ابلاغ ها چنین آمده است:

نظر به تجارب، تخصص و تعهد جناب­عالی و با استناد به بند ۵ ماده الف بخشنامه ۱۳۴۷۲/۹۳/۲۰۰ مورخ ۰۷/۱۰/۹۳ معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص ساماندهی کمیته­های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان عضو کمیته مدیریت عملکرددانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری (عضو حقوقی) منصوب می­شوید. امید است در سایه الطاف الهی و همفکری و همدلی با دیگر اعضاء کمیته در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص اهداف دانشگاه موفق باشید. از خداوند متعال سربلندی جناب­عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه انتصاب دکتر اورجی را به عنوان دبیر کمیته، دکتر حسنی یکانی و مهندس  علیرضا ذبیحی را به عنوان اعضای “کمیته مدیریت عملکرد” تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سلامتی ایشان را از ایزد منان خواستار است.