اعضای “کارگروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت امور آموزشی” دانشگاه منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی، دکتر تیموری رئیس دانشگاه در ابلاغ های جداگانه ای دکتر سید رضا موسوی، دکتر رامین فضل اولی و دکتر قنبر علی تاجیک را بعنوان اعضا و همچنین دکتر حسین رحمانی را بعنوان دبیر “کارگروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت امور آموزشی” دانشگاه منصوب نمود.

در متن ابلاغ ها چنین آمده است:

نظر به تجارب، تخصص و تعهد جناب­عالی و با استناد ماده ۷ آیین نامه تشکیل شورا و مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت موسسه های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و به پیشنهاد مدیر محترم نظارت و ارزیابی دانشگاه، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به عنوان اعضای کارگروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت امور آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منصوب می­شوید. امید است در سایه الطاف الهی و همفکری و همدلی با دیگر اعضاء کارگروه در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشید. از خداوند متعال سربلندی جناب­عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه انتصاب این عزیزان را به عنوان اعضای کارگروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت امور آموزشی دانشگاه تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سلامتی ایشان را از ایزد منان خواستار است.