اعضای کارگروه سند راهبردی دانشگاه منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر حسین مرادی رئیس دانشگاه  طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین عباداله فضلیان، دکتر تیموری، دکتر کریم سلیمانی، دکتر مریم قربانی، دکتر نادعلی بابائیان دکتر بابایی زاد، دکتر مهربان، دکتر مجاوریان، دکتر خوش روش، دکتر فاطمه قربانی، زهرا رضایی، دکتر سید مصطفی عمادی و دکتر بی پروا را به عنوان اعضای کارگروه سند راهبردی دانشگاه منصوب نمود.

 در متن این احکام چنین آمده است:

نظر به تجارب، تخصص و تعهد جناب عالی و با استناد به شیوه نامه تدوین سند راهبردی دانشگاه به شماره ۹۶۵۳/۱۴۰۲/ و مورخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۲ در خصوص بازنگری سند راهبردی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت یک سال به عنوان « عضو کارگروه سند راهبردی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری» منصوب می شوید. امید است در سایه الطاف الهی و همفکری و همدلی با دیگر اعضا کارگروه و همچنین ارائه نظر کارشناسی، در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص اهداف دانشگاه موفق باشید. از خداوند متعال سربلندی جناب عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عباداله فضلیان، دکتر تیموری، دکتر کریم سلیمانی، دکتر مریم قربانی، دکتر نادعلی بابائیان دکتر بابایی زاد، دکتر مهربان، دکتر مجاوریان، دکتر خوش روش، دکتر فاطمه قربانی، زهرا رضایی، دکتر سید مصطفی عمادی، و دکتر بی پروا را به عنوان اعضای کارگروه سند راهبردی دانشگاه تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی ایشان را از ایزد منان خواستار است.