اعضای کارگروه استقرار میز خدمت دانشگاه منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی، دکتر مرادی سرپرست دانشگاه طی ابلاغی دکتر علیرضا ذبیحی به عنوان  مسئول ،دکتر فاطمه خادمی به عنوان دبیر و دکتر عبداله درزی، دکتر اسماعیل بخشنده، دکتر مجتبی خوش روش، دکتر فاطمه قربانی، مهندس علیرضا مومنی لاریمی و سید عزیز اسماعیلی مرمتی را بعنوان اعضای کارگروه استقرار میز خدمت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری را منصوب نمود.

در متن ابلاغ ایشان چنین آمده است:

نظر به تجارب، تخصص و تعهد جناب‌عالی و به پیشنهاد معاون اداری و مالی دانشگاه و در راستای اجرای دستورالعمل میز خدمت به شماره ۱۵۳۸۵۸۸ مورخ ۰۷/۰۹/۱۳۹۶ و گام اول، راهنمای شماره ۲ طی نامه شماره ۳۲۲۶۷ مورخ ۲۹/۰۱/۱۳۹۷ و جهت تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت یک‌سال به عنوان”عضو کارگروه استقرار میز خدمت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری” منصوب می‌شوید. امید است در سایه الطاف الهی و همفکری و همدلی با دیگر اعضای کارگروه، در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشید. از خداوند متعال سربلندی جناب‌عالی را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم.

روابط عمومی دانشگاه، انتصاب این عزیزان را به ایشان تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستار است.